STUDENTHUSET
STUDENTHUSET
STUDENTHUSET
MERKEVARE OG MARKEDSFØRING
ROKKEN ER STUDENTHUSET INNERST I EI FJORD
Gjennom 3 år som PR-ansvarlig bygde jeg husets grafiske profil, og drev markedsføring for konserter, arrangementer, og frivillighet
MERKEVARE OG MARKEDSFØRING
ROKKEN ER STUDENTHUSET INNERST I EI FJORD
Gjennom 3 år som PR-ansvarlig bygde jeg husets grafiske profil, og drev markedsføring for konserter, arrangementer, og frivillighet
MERKEVARE OG MARKEDSFØRING
ROKKEN ER STUDENTHUSET INNERST I EI FJORD
Gjennom 3 år som PR-ansvarlig bygde jeg husets grafiske profil, og drev markedsføring for konserter, arrangementer, og frivillighet
Sted
Tidsrom
Verv
Studenthuset Rokken, 6103 Volda
Studenthuset Rokken, 6103 Volda
Studenthuset Rokken, 6103 Volda
2023 - 2025
2023 - 2025
2023 - 2025
PR-ansvarlig, Fotograf, Grafisk designer
PR-ansvarlig, Fotograf, Grafisk designer
PR-ansvarlig, Fotograf, Grafisk designer



GAMLE BETONGVEGGER
Studenthuset Rokken åpnet dørene i 2005, og inviterte Volda-studentene inn i et rocka betongbygg der det en gang i tiden hadde vært industrielt spinneri. 20 år som nattklubb, samlingssted og konsertlokale har gitt både huset og inventaret (fastmontert og tobeint) et innlevd preg som ikke var reflektert i markedsføring eller grafisk uttrykk.
Logoen som hadde vært med siden åpningen satte jeg sammen med den industrielle sans-serifen Eurostile, og gjorde sterk, uttrykksfull typografi til en sentral det av husets profil.
GAMLE BETONGVEGGER
Studenthuset Rokken åpnet dørene i 2005, og inviterte Volda-studentene inn i et rocka betongbygg der det en gang i tiden hadde vært industrielt spinneri. 20 år som nattklubb, samlingssted og konsertlokale har gitt både huset og inventaret (fastmontert og tobeint) et innlevd preg som ikke var reflektert i markedsføring eller grafisk uttrykk.
Logoen som hadde vært med siden åpningen satte jeg sammen med den industrielle sans-serifen Eurostile, og gjorde sterk, uttrykksfull typografi til en sentral det av husets profil.
GAMLE BETONGVEGGER
Studenthuset Rokken åpnet dørene i 2005, og inviterte Volda-studentene inn i et rocka betongbygg der det en gang i tiden hadde vært industrielt spinneri. 20 år som nattklubb, samlingssted og konsertlokale har gitt både huset og inventaret (fastmontert og tobeint) et innlevd preg som ikke var reflektert i markedsføring eller grafisk uttrykk.
Logoen som hadde vært med siden åpningen satte jeg sammen med den industrielle sans-serifen Eurostile, og gjorde sterk, uttrykksfull typografi til en sentral det av husets profil.

































KUNSTEN Å VÆRE KUL
Studentkultur er it-kultur. Du må være påkoblet trendene, men ikke være uekte eller etterdiltende. Man skal først og fremst ha en personlighet.
For Rokken konkretiserte vi dette gjennom punchy grafikk vi likte, og copy som ikke prøvde å innynde seg hos målgruppen, men tok en tilbakelent og åpen approach.
Resultatet? Høyeste søkertall på mer enn fem år, og venteliste i 5/7 frivillig-grupper.
GRØNT ER SKJØNT
Grønt er Rokken-fargen fra før, men for å øke merkevare-gjenkjennelse standardiserte jeg paletten og lagde rammer og maler som gjorde grønnfargen til et konsekvent element på tvers av grafisk materiale.
GRØNT ER SKJØNT
Grønt er Rokken-fargen fra før, men for å øke merkevare-gjenkjennelse standardiserte jeg paletten og lagde rammer og maler som gjorde grønnfargen til et konsekvent element på tvers av grafisk materiale.
GRØNT ER SKJØNT
Grønt er Rokken-fargen fra før, men for å øke merkevare-gjenkjennelse standardiserte jeg paletten og lagde rammer og maler som gjorde grønnfargen til et konsekvent element på tvers av grafisk materiale.















ulven rocker
ulven rocker
ulven rocker


Iver Alne Bolin er utdannet fra Høgskulen i Volda, med en Bachelor i medieproduksjon. Han har blant annet jobbet som ansvarlig videoprodusent i Nationaltheatrets markedsavdeling, og vært engasjert som innholdsprodusent og prosjektleder rundt kultur, scene og frivillighet i flere år. Med et øye for estetikk og dramaturgi jobber han som fotograf, videograf og produsent, hovedsakelig med markedsførende innhold og dokumentarfilm.
Har du et prosjekt? Har du et problem? Har du lyst på en kaffe?
Da klikker du på en av knappene under:)
Iver Alne Bolin er utdannet fra Høgskulen i Volda, med en Bachelor i medieproduksjon. Han har blant annet jobbet som ansvarlig videoprodusent i Nationaltheatrets markedsavdeling, og vært engasjert som innholdsprodusent og prosjektleder rundt kultur, scene og frivillighet i flere år. Med et øye for estetikk og dramaturgi jobber han som fotograf, videograf og produsent, hovedsakelig med markedsførende innhold og dokumentarfilm.
Har du et prosjekt? Har du et problem? Har du lyst på en kaffe?
Da klikker du på en av knappene under:)
Iver Alne Bolin er utdannet fra Høgskulen i Volda, med en Bachelor i medieproduksjon. Han har blant annet jobbet som ansvarlig videoprodusent i Nationaltheatrets markedsavdeling, og vært engasjert som innholdsprodusent og prosjektleder rundt kultur, scene og frivillighet i flere år. Med et øye for estetikk og dramaturgi jobber han som fotograf, videograf og produsent, hovedsakelig med markedsførende innhold og dokumentarfilm.
Har du et prosjekt? Har du et problem? Har du lyst på en kaffe?
Da klikker du på en av knappene under:)
iver@ulvenrocker.no
iver@ulvenrocker.no
org.nr.: 931 606 085
org.nr.: 931 606 085
© Ulven Rocker 2025
© Ulven Rocker 2025






